לרשימת הקופונים פעילים באתר - לחצו כאן
יש לכם שאלה?
052-9597881

סקס, בריאות והקשר ביניהם

ישנן סיבות רבות לקיים יחסי מין בתדירות גבוה, כמו הנאה משותפת וחיזוק הזוגיות שאלו הן הסיבות הנפוצות ביותר. אך יש לא מעט גורמים בריאותיים התמונים בסקס שאנו לא בהכרח מודעים אליהם. האם אי פעם התעמקתם בתועלת הבריאותית שהאקט הזה מביא עימו? במידה ותשובתכם היתה “לא” ואף פעם לא חקרתם את הנושא, תאמינו לנו – הגיע הזמן!

הנה לכם כמה סיבות שישכנעו אותכם להעלות הילוך בחיי המין שלכם:

 

  1. פעילות מינית מרובה מביאה עימה שפע של יתרונות בריאותיים, כמו כן שיפור בחוש הריח.

כן כן, קראתם נכון. לאחר קיום היחסים, רמת הייצור של הורמון הפרולקטין בגוף עולה, יחד עם שחרור מעוררי גדילה, דבר הנותן למוח תמריץ לייצר תאים חדשים ומשנה את הרגישות במרכז הריח של המוח. חוקרים רבים טוענים כי מדובר ככל הנראה במנגנון של הגוף אשר נועד “לשפר” את החושים שלנו ולהגביר את החושניות.

 

  1. סקס משפר את השליטה שלנו בשרירים הטבעתיים (שליטה על הסוגרים), ולהפך-שליטה טובה בשרירים הטבעתיים גם משפרת את ההנאה בקיום היחסים.

בנוסף אצל נשים, סקס מגביר את רמות הורמון האסטרוגן בגוף, ואף תורם בכך להפחתת הכאבים שלפני מחזור.

 

  1. 20 סיבובי שחיה משעממים בבריכה או 30 דקות על ההליכון במכון הכושר? אין צורך.

סקס הוא הספורט המהנה ביותר.

רוצים לפרוק עצבים? ממחקרים רבים עולה כי סקס מרגיע את הגוף והנפש, ואף יכול להיות יעיל יותר מהתרופות ההרגעה הנפוצות ביותר. טיפול טבעי ויעיל גם לנפש.

 

  1. הזרע הגברי מכיל רמות גבוהות מאוד של מינרלים חיוניים, קלציום ואבץ.

כאשר הוא מועבר מגוף אל גוף, הוא מעשיר את הגוף המקבל במינרלים החיוניים הללו.

 

  1. כשהגוף שלנו פעיל מינית, משתחררים ממנו כימיקלים הנקראים פרומונים, שהם בעצם הבושם המיני הטבעי שלנו המתפזר באויר וסובב אותנו. מה שאומר, שככל שתקיימו יותר יחסי מין, תהיו מושכים יותר בעיני הסביבה. כשהפרומונים הללו מרחפים סביבנו אנשים נמשכים לכך באופן לא מודע ומעוניינים יותר לקיים איתנו יחסי מין. זו היא בדיוק הסיבה שבתחילתו של קשר חדש אנחנו נרגיש מחוזרים יותר מצד הסביבה, ושמפלרטטים איתנו יותר. בתקופה הראשונה של קשר חדש, הכמות המוגברת של הסקס בחיינו תורמת לכך שאנחנו מסתובבים עם ענן פרומונים מסביבנו, וכשאתם מוקפים בענן כזה אתם פשוט משגעים את בני המין השני וגורמים לך שימשכו אליכם.

 

  1. בשני מחקרים שנערכו באוניברסיטת “בריסטול” ובאוניברסיטת “בלפסט” בשנים האחרונות, עלה כי גברים המגיעים לכ-3 אורגזמות (ומעלה) בשבוע, מפחיתים את סיכוייהם לתמותה ממחלות לב או משבץ מוחי בכ-50%! אין ספק שזו סיבה טובה מספיק בכדי לדאוג לעצמכם לסקס בתדירות גבוה.

 

  1. מי מאיתנו לא קיבל אי פעם את התירוץ “כואב לי הראש” בכדי להימנע מסקס? אז בעצם, התרופה הטובה ביותר לכאב ראש היא לא אחרת מאשר, סקס! ולא רק לכאבי ראש. אז איך זה בעצם קורה? זמן קצר לפני האורגזמה, רמת הורמון האוקסיטוצין בגוף מזנקת לעד פי חמישה מהרמה הרגילה. ה”שיטפון ההורמונאלי” שנוצר מביא לשחרור מוגבר של אנדרופינים ואנקלפלינים במוח המעלימים כמעט כל דבר – כאב ראש, כאבי פרקים, מיגרנות ואף דיכאון קל. ואיך עובר כאב הראש? רמת המתח הירודה האופיינית לשעות שלאחר קיום היחסים מרחיבה כלי דם מכווצים במוח – אחד הגורמים הידועים ביותר לכאבי ראש. כמו כן מאותן סיבות אנדרופיניות, סקס מביא לשיפור המצב גם באסטמה ובאלרגיות שונות.

 

  1. כשעושים סקס בעדינות וברגש, הזיעה הקלה הנוצרת על הגוף מסייעת לניקוי העור והנקבוביות, ומניעת דלקות עור. לכן רמה גבוה של אסטרוגן בגוף גורמת לעור חלק ובריא יותר, וכן גם לשיער בוהק יותר. נשיקה? גם היא תורמת את חלקה. הפעילות הלשונית-אוראלית של הנשיקה תורמת להגברת כמות הרוק בפה ובכך לשטיפת חלקיקי מזון מן השיניים. תרומה ישירה לבריאות השיניים שלכם.

 

  1. עושים סקס לפחות פעמיים בשבוע? מעולה. אתם מחוסנים הרבה יותר נגד שפעת והצטננות, כיוון שיש בגופכם רמות הגבוהות בכ-30% מהנורמה של נוגדנים הקרויים אימונגלובולין איי.

כך עלפי ממצאם של חוקרים מאוניברסיטת “ווילקס” בארצות הברית.

 

  1. חושבת ללכת לחדר כושר אך מתעצלת? גם לזה קיים פיתרון.

עלפי מחקרה של ד”ר קלייר ביילי, נמצא כי אין דבר כזה “יותר מידי סקס בעבור אישה”, אלא שקיום יחסים על בסיס קבוע תורם לבריאות וחיזוק שרירי הבטן והישבן של נשים ומשפר את יציבותן.

לכן אפשר לומר שאת מנת הכושר היומית שלך, את יכולה לקבל גם מבלי לצאת מהבית.

 

 

כתיבת תגובה