יש לכם שאלה?
052-9597881

מגיל צעיר, אנשים רבים לומדים לראות את האוננות כמעשה מביש. נהפוך הוא, לספק את עצמנו זה אחד הדברים הבריאים והטבעיים ביותר שאנחנו יכולים לעשות לבריאותנו המינית (והנפשית).

 

זו דרך נהדרת להרגיש יותר שלמים עם גופנו ולגלות מה אנחנו אוהבים ולא אוהבים ביחס ליחסים האינטימיים שלנו עם בני זוג.

 

אוננות כגורם מוריד מתח

כשאנחנו מאוננים וגומרים, המוח שלנו מוצף בכימיקלים שגורמים להרגשה טובה, כלומר אוקסיטוצין. זה מאפשר לנו להרגיש מאושרים ויותר מחוברים לעצמנו.

 

גברים רבים נדלקים מהרעיון שבת הזוג שלהם משתמשת בוויברטור, כך שזה בסדר להיות יצירתיים עם הודעות בדיבור מלוכלך או שיחות וידאו כאשר אתם לא יכולים להיות יחד.

 

באותה צורה, אוננות היא קריטית לרווחתם הכללית של מערכות יחסים או שותפויות במרחק רב שבהן הזוג מקיים יחסי מין וירטואליים.

 

לאונן זה ללמוד

תקשורת מינית יכולה להיות מאתגרת, למשל, איך אנו אומרים לבן הזוג שלנו שאנחנו לא אוהבים את זה כשהם עושים Y, X או Z?

 

כשאנחנו מאוננים, זה מאפשר לנו לחקור את גופנו כדי לדעת מה מרגיש לנו טוב. לאחר מכן, זה מאפשר לנו להראות ולא רק לספר על כך.

 

קחו בחשבון את התרחיש הבא: בעל שאוהב לרדת לאשתו, אך לא ממש פוגע במקום הנכון. במקום שהאישה תגיד לו במבוכה, “אני אוהבת אותך, אבל זה פשוט לא עובד הלילה”, האם זה לא יהיה סקסי ויעיל יותר לומר, “אלוהים אדירים, אני אוהבת את זה כאן” תוך הדגמת המיקום המדויק?

 

כאשר האוננות הופכת לבעיה

כשאנחנו שמים לב לכך שבן הזוג שלנו לא מתעניין במין, הגיע הזמן לדיון רציני על הרגלי האוננות שלהם (אם, כמובן, אנו יודעים שהם מאוננים באופן קבוע). יש גברים ונשים שמתמכרים לאוננות עד כדי כך שהם זקוקים לגירוי רב יותר כדי לגמור עם בן זוג.

 

גברים יכולים גם לחוות את מה שמכונה “אחיזת המוות” באוננות, ובשלב כזה, יחסי מין רגילים עם איבר מין ממשי אינם מרגישים כל כך טובים עבורם. לפעמים מועיל להימנע לחלוטין מאוננות לזמן מה, כדי לחזור לקו הבסיס התחתון לעוררות.

 

אוננות היא חלק רגיל מכל מערכת יחסים בריאה והיא אינה אמורה לגרוע מהקשר הפיזי והרגשי שיש לנו עם בן / בת הזוג. ישנם צעצועים רבים לאוננות עבור גברים ונשים, מה שמוכיח כי סיפוק מיני הוא צורך שטבוע בנו ולא עוד סוד מלוכלך.

 

כדי לערוך קניות לצעצועי מין עבור גברים ונשים, בקרו בחנות שלנו למגוון רחב של מוצרים למבוגרים.

כתיבת תגובה

מבצעים קיימים באתר