לרשימת הקופונים פעילים באתר - לחצו כאן
יש לכם שאלה?
052-9597881

נכון או לא נכון? כל המיתוסים שאתם צריכים לדעת על אביזרי מין

כבר שנים רבות שתעשיית אביזרי המין משגשגת בעולם כולו, ומביאה הנאה וגיוון לחדרי המיטות של זוגות רבים מכל המינים. אך יחד עם זאת, עופפת את התחום עננה של מידע חלקי, שגוי או חוסר מידע מוחלט, אשר גורמים להיווצרותם של מיתוסים רבים ומוטעים על התחום. מיתוסים אלו לרוב נובעים מסטיגמות חברתיות בנושא, סרטי וסדרות טלויזיה או אפילו מסרטי הפורנו. כל הגורמים האלו מעוותים את המציאות והתפיסה שלנו בנושא וגורמים לזוגות רבים לוותר על ההתנסות בחוויה בעקבות מידע מוטעה, וחבל.

לכן, החלטנו לקבץ כמה מהמיתוסים הנפוצים ביותר, לנקות את השמועות ולהוציא את האמת לאור. אין בנו ספק שתהיו מופתעים לגלות חלק מהעובדות, שאנחנו כמעט בטוחים שלא ידעתם קודם.

  1. אביזרי מין נועדו רק לאלו שחיי המין שלהם אינם מוצלחים.

אולי אחד המיתוסים הנפוצים ביותר, אך השגויים ביותר. אביזרי המין אכן משפרים את חיי המין ומוסיפים גיוון רב, אך אין בכך לומר כי רק אנשים אשר מתוסכלים מחיי המין שלהם רוכשים אביזרי מין על מנת לספק את עצמם – ההפך הוא הנכון. הוספת אביזרי מין לחדר המיטות אינו מצביע על כך שישנן בעיות בקשר, נהפוך הוא, שימוש באביזרי מין מצביע על פתיחות, אמון הדדי, נוחות לצד הפרטנר שלכם, ואנטימיות בריאה. אביזרי מין אמורים להיבחר בהסכמה מלאה ע”י שני בני הזוג יחדיו, על מנת ששניהם יהיו מודעים ליכולותיו וכיצד הם עתידים להשתמש בו.

בין אם חיי המין שלכם ירודים, ובין אם חיי המין שלכם מדהימים – מומלץ לנסות שימוש באביזרי מין. תאמינו לנו, תופתעו לגלות כמה יצר ההרפתקנות שלכם יכול להוסיף חוויות מסקרנות ומגוונות לחדר המיטות.

 

  1. אביזרי מין נועדו רק לאלו אשר אוהבים משחקי שליטה וBDSM.

מיתוס נפוץ נוסף אשר נתקלים בו הרבה, הוא הקישור המיידי של אביזרי מין עם תחום הBDSM, או בשמו המוכר יותר “סאדו”. אז כן, כולנו ראינו את מעלליו של כריסטיאן גריי בסדרת ה”חמישים גוונים” המפורסמת. וכן, התחום הזה הוא גם חלק מסוים מתחום אביזרי המין, אך הוא ממש לא התחום היחיד ובוודאי שלא העיקרי. ניתן לומר שרק חלק קטן מתחום אביזרי המין הינו בהגדרת “חדר המשחקים של כריסטיאן גריי”.

במידה ואינכם מחוברים לתחום משחקי השליטה – זה בסדר גמור! עולם אביזרי המין המודרני רחב ומגוון מאוד, ומתאים היום לכל סוגי האנשים. החל מהאנשים העדינים ביותר שעדיין מעט חוששים מהתנסויות, ממשיך בזוגות סטריירטים וחד מיניים, נשים בלבד או גברים בלבד וגם לאלו שכבר מנוסים בתחום ופתוחים לנושא. טכנולוגיית אביזרי המין המפותחת של ימינו מאפשרת לייצר אביזרי מין בצורות וצבעים יפיפיים, שכמעט ולא תוכלו לדעת במראית העין שאכן מדובר באביזר מין. בעת שכבר החלטתם לרכוש אביזר מין, הבחירה בידכם בלבד. לכן רצוי לבחור אביזרים אשר תואמים את הגבולות והרצונות שלכם ומתאים לכם אישית. כך תוכלו להפיק את מירב ההנאה מהצעצוע החדש שלכם.

 

  1. בקרב נשים, צעצועי מין יכולים להחליף גבר.

עוד אחד מסדרת המיתוסים הנפוצים ביותר, או לחלופין ניתן להגדיר אותו גם כהחשש המרכזי בנושא. לא מעט גברים מאמינים כי אם בת זוגם תכניס למיטה אביזר מין, הוא עלול לענג אותה בצורה כל כך טובה שהיא לא תצטרך גבר לצידה יותר ותוכל להסתדר לבד. החשש הזה נמצא גם בקרב נשים, אשר מאמינות שאם יכניסו אביזר מין למיטה יחד עם בן זוגם, הוא “יחליף” את תפקיד הגבר בקיום היחסים ובן הזוג ירתע ממנו וירגיש לא מספק ובעיקר לא רצוי וחסר תועלת.

המיתוס הזה הוא השגוי ביותר. אביזרי מין הם אינם תחליף – הם תוספת. הם הצ’יפס ליד ההמבורגר הטעים שלכם, זה שסוגר לכם את הפינה הקטנה המדוייקת הזו של הארוחה.

ישנם אביזרי מין רבים אשר מתאימים לשימוש זוגי, כאשר שני בני הזוג נהנים מהמוצר יחד.

ישנם אביזרי מין אשר באים ככלי עזר לאישה על מנת להגיע לאורגזמה תוך כדי חדירה.

הדבר היחיד שחשוב שתזכרו הוא שגם אם אביזר המין שלכם הוא המוצלח והמטריף ביותר ועושה עבודה אלוהית, אף מוצר לא יוכל לתת לנו חום ואהבה ולהחליף מגע אנושי.

 

  1. אביזרי מין לא נועדו לשימוש זוגי, אלא לשימוש עצמי.

מיתוס שגוי נוסף הוא השמועה הרווחת שאביזרי המין נועדו בעיקר לאלו שאינם נמצאים בזוגיות, ואינם בעלי חיי מין שופעי פעילות בתדירות גבוה אך כן רוצים וצריכים להביא את עצמם לסיפוק מידי פעם. אז גם השמועה הזו אינה נכונה.

אכן, ישנם אביזרי מין רבים אשר ניתנים לשימוש עצמי, ואכן יש אנשים שעושים זאת ונהנים מכך. אך מן הצד השני, קיים מגוון רחב של אביזרי מין המיועדים ספציפית לזוגות וכמות הזוגות המשתמשים בהם רק הולכת וגדלה. כיום כל סוגי אביזרי המין מותאמים מבחינת עיצוב ונוחות שימוש הן לשימוש עצמי, אבל בעיקר לשימוש זוגי. זו הסיבה שישנם סוגים רבים של מסאג’רים וויברטורים אשר מיועדים לשימוש חיצוני בעבור נשים, ומעוצבים בצורה המאפשרת שימוש נוח גם בזמן החדירה מבלי להפריע לבן הזוג לעשות את שלו.

אז גם הויברטור שהשתמשת בו בימי הרווקות יכול להצטרף לחיי הזוגיות שלך, ולהוות גורם הנאה נוסף בזמן קיום היחסים גם כשאת כבר לא לבד במערכה.

 

  1. אביזרי מין עלולים להוות סכנה בריאותית.

חשבתם כך? אז תחשבו שוב. במקרה זה, ההפך הוא הנכון.

נשים בגיל המעבר אשר משתמשות בויברטור\דילדו, יוכלו לשמר את גמישות הנרתיק שלהן.

נשים בעלות נרתיק צר אשר משתמשות בויברטור\דילדו עוזרות בצורה טבעית ועדינה לשרירי הנרתיק להתרחב.

נשים לאחר לידות אשר משתמשות בביצים סיניות\כדורי קיגל, “מאמנות” באופן טבעי את שרירי רצפת האגן והנרתיק, ובכך מונעות את צניחת רצפת האגן.

בנוסף, כדאי לדעת שכל אביזרי המין האיכותיים בימינו עשויים מסיליקון רפואי\סיליקון איכותי, מחומרים היפואלרגניים אשר מעבר למגע הנעים גם ידידותיים לעור ולגוף.

כמובן שחשוב מאוד להקפיד לנקות את אביזרי המין לפני השימוש ואחריו, ולאחסנם במקום נקי או בקופסא המקורית על מנת לשמר את המוצר בצורה הטובה ביותר ולא לפגום אותו.

 

  1. אביזרי מין נועדו לצעירים בלבד.

טענה שגויה נוספת היא שאביזרי המין נועדו לשימוש אך ורק בקרב צעירים, אנשים בטווח גילאים 18-30 , בגילאים בהם האוכלוסיה מחשיבה את חיי המין שלנו כשופעים יותר. גם כאן טועה דעתכם.

בני האדם הם יצורים מיניים מטבעם, בכל גיל. כולנו זקוקים למין בחיינו על מנת לשמור על בריאות פיזית ונפשית, וניתן לומר שבגילאים המבוגרים הצורך לביטוי זה אפילו גדל. גם בגילאים מבוגרים ניתן לשמור על תשוקה וחשק מיני, במידה ומתחזקים נכון את היחסים.

שימוש בצעצועי מין אינו מוגדר כצורך במערכת זוגית בגיל מבוגר, אך זה אכן יכול להוות הרצון להתנסות בדברים חדשים ולגוון את שגרת היום-יום שלנו בחדר המיטות, בעיקר לאחר שנים רבות של זוגיות כשמדובר על הגילאים הבוגרים יותר.

אביזרי מין נגישים לכל אדם, ובגילאים מבוגרים אף יכולים לעזור לעורר את המיניות מחדש ולהתמודד עם בעיות פיזיולוגיות שמגיעות עם הגיל.

שינויים הורמונאלים שפוקדים אנשים בגיל המעבר עלולים לפגוע בחשק המיני, אך עדיין לא ימנעו את הרצון למגע פיזי אינטימי. על פי סקסולוגים רבים יובש בנרתיק, צניחת רצפת האגן והצמדות דפנות הנרתיק אצל נשים, בעיות אין-אונות אצל גברים, כל אלו ועוד ניתנים לפיתרון באמצעות האביזרים הנכונים, ולא אמוריםם לעצור אף אחד מלקיים יחסי מין מלאים ובריאים. שימוש באביזרים כמו כדורי קיגל לחיזוק שרירי הנרתיק ורצפת האגן, חומרי סיכוך בריאים לפתירת היובש, וויברטורים למניעת הצמדות דפנות הנרתיק או גירוי חיצוני לנשים. דילדו חלול הניתן להלבשה על הגוף באמצעות רתמת תחתון ולקיום יחסים מלאים למרות אין האונות, טבעות חיזוק זקפה הנותנות פיתרון לזקפה חלקית או חלשה ומשאבות לפין אשר עוזרות להזרים את הדם לאיזור זה לגברים, יכולים להועיל רבות לתקינות ותדירות הפעילות המינית בגילאים אלו שלרוב נפגעת ממצבים בריאותיים או נטילת תרופות באופן קבוע.

על כך בהחלט ניתן לומר, זה לא הגיל – זה התרגיל.

כתיבת תגובה

מבצעים קיימים באתר